piątek, 18 maja 2012

Kucharzenie.


Cześć,
Lubicie gotować?
Jak wam to wychodzi?

Ja wprost uwielbiam i choć nie zawsze mam czas i ochotę to jak już się zbiorę w sobie to kuchnia jest tylko moja.
I dziś był ten dzień gdzie złapała mnie ochota i miałem chwilkę czasu.
Naleśniki z jagodami i bitą śmietaną.
Czy to nie brzmi cudownie?
A jakie pyszne...
Mmm...
Niebo w gębie.

No to tak wam się tylko chciałem pochwalić i narobić apetytu.
Miłego wieczoru,
M.

P.S. Dziękuję mojej M. za pomysł usmażenia naleśników, bez Ciebie nie było by tego posta :)

3 komentarze:

  1. Jeśli tak wyglądasz kiedy gotujesz to bałabym się spróbować nawet tych naleśników z jagodami ;P ten kucharz jest demoniczny
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. przecież wiesz jak on wygląda kiedy robi naleśniki ;P dokładnie taką minę miła rozgniatając banany i ja mam to zdjęcie! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...chyba zostałam z kimś pomylona... ah ta anonimowość... ;) Nie miałam jeszcze okazji aby zobaczyć jak M. robi naleśniki i rozgniata banany, ale chyba potrafię to sobie wyobrazić ;) A.

    OdpowiedzUsuń